24 lutego 2014

Zatrzymaj te drzwi!!!









Był to pomysł znajomej i ... się spełnił. Tak zwane 'door stopper' sa ciężkie i zatrzymuja drzwi. W Anglii to wcale nie nowość, już takie cuda sa od dawien dawna, natomiast odkryłam, że tutaj to nie jest takie znane. Sprzedajac moje stwory spotkałam się z wieloma pytaniami 'dlaczego te sowy sa takie ciężkie?' niektòrzy nawet gratulowali mi pomysłu:)

Niestety czytajac widac, iż 'a' nie ma ogonka i nie wiem jak to zmienić, inne polskie literki mam oprócz 'a' ;( i z tego powodu krzyczę "aaaaaaa....."

13 komentarzy:

ollart pisze...

są świetne:)

Margolcia pisze...

Niesamowite jest to co robisz...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
Pozdrawiam

Gałganek pisze...

kolorowe, wesołe i całkiem sympatyczne :)
pozdrawiam

kasia pisze...

Śliczności:)

TheDeliratio pisze...

przecudne!!!

Agnieszka Szczepańska pisze...

"door stopper" to rewelacyjna sprawa :) sama mieszkam w Londynie i często w sklepach zwracam na nie uwagę, bo anglicy często je zmieniają a w sklepach regularnie pojawiają się nowe wzory :) Twoje sówki są tak kolorowe, że z chęcią bym taką miała w pokoju Oliverka

zapraszam do siebie


pozdrawiam Cię serdecznie
Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

mięta pisze...

Fajna sówka:)
Co do literki "ą". To sprawdź jaki masz program w ustawieniach w komputerze. Powinien być Polski(programisty.Chyba,że inne literki też się poprzestawiały?

kasia ino-ino pisze...

śliczności :)
jak zwykle zaglądając do humorków odchodzę uśmiechnięta :-)

elektryk warszawa pisze...

wykonujesz przepiękną pracę ! bardzo mi się podobają !

pizza 24h warszawa pisze...

ślicznie wyglądają te maskotki ! :)

Anonimowy pisze...

And in the course for these analysis, it emerges that all dollar spent in the pursuit of the online degree is more likely to increase one's lifetime earnings
several times fold. An HVAC repair customers are most often started with a technician who has learned the trade
through previous employment. I have witnessed my share of scams, and have
actually done an excellent job avoiding being taken to get
a sucker and I'm here to tell you, Ameriplan just isn't a scam.


Take a look at my webpage: ziola na watrobe

mANdarien pisze...

They're so nice and funny ! I like them a lot !

ekologiczna oczyszczalnia ścieków pisze...

Nadzwyczaj interesujące miejsce a także świetnie czyta się twoje wpisy :) Czekam na dodatkowe a także zapraszam do mnie na moją stronke on-line - zapewne jeszcze nie raz tutaj wpadne przeczytać twoje teksty ;-)