12 stycznia 2010

Baboon'owo brelokowo.




"Szewc bez butów chodzi". Nagle okazało się, iż nie mam żadnego breloka do kluczy a mam nową parę kluczy. Tyle się tych breloków narobiłam dla innych. No nic stwierdziłam, że nie ma co płakać tylko z przyjemnością coś zorganizować. Filcu pod dostatkiem. Szablon sowy-brelokowej odłożyłam na później i stwierdziłam, że musi to być nowy stwór. I tak powstał baboon. Pierwotnie wzór był przewidziany do większej wersji z polaru ale jakoś nikt nie mógł się do niej zabrać. Większa wersja wkrótce:).

5 komentarzy:

Anna Marta pisze...

Swietnie wyglada na lezaco, czy to na brzuszku, czy na pleckach :D to widocznie taki brelok, co to bardziej lubi lezec, niz wisiec. :)
Pozdrowienia.

hasior pisze...

Śliczny jest, tak jak i inne zwierzaki, które tu oglądam!

Joasia pisze...

Śliczny zwierzaczek-leniuszek :)

Jaszmurka pisze...

Cudo! Po prostu cudo!
Idealny w każdym calu :D

Sabik pisze...

Baboonki są super!