5 kwietnia 2012

Świąteczne zające:)







Bracia blizniacy ;) Zrobiałam te zajączki dla mojego syna i jego przyjaciela, prezent na Święta. Wyglądają prawie identycznie, odróżnia je kolor nosa. Zające mają trzy rozmiary, ten jest najmniejszy. Nathan mówi na te maluchy "baby króliki".

W tym roku jest mi trochę łatwiej na święta jeżeli chodzi o żywność. Wiem gdzie kupić białą kiełbasę, żurek w paczce przywiozłam z Polski, koleżanka dała namiar na kompot z wiśni no i kilka innych smakołyków...no i upiekę ciasto. Jak zapewne się domyślacie w kraju muzułmańskim nikt za bardzo nie mówi o Wielkanocy, jest ' świąteczny' nastrój w sklepach przy pułce z czekoladowymi jajkami:) W szkołach nikt specjalnie nie robi wolnego, jest to przerwa semestralna i Amelia powinna już zacząć szkołę w ten poniedziałek, lany poniedziałek...mój mąż pracuje gdyż niedziela tutaj jest jak u nas poniedziałek, zaczyna tydzień pracy:) No i w tym roku spędzamy święta sami:( nikt do nas nie przyjechał, tak wyszło.

Życzę Wszystkim Spokojnych Rodzinnych Świąt Wielkanocnych. Dziękuję serdecznie za zaglądanie i rozpieszczanie komentarzami:)

Brak komentarzy: