7 stycznia 2021

Nowe pomysły:)






Nowy Rok to i Nowe Pomysły;) Postanowiłam, iż w tym roku będę projektować materiały. Miałam taką potrzebę już od dawna. Chyba nadal brakuje mi koloru w Polsce. Co prawda minęło już kilka lat od mojego przyjazdu z ciepłych arabskich krajów, pełnych słońca i koloru, a ja nadal tęsknię... Nie narzekam po prostu w każdej sytuacji można znaleźć jakiś pozytywny aspekt i starać sobie z tym radzić. Moim wyjściem na kolor są hUmorki i teraz materiały... W końcu jestem też wzornikiem przemysłowym!:) 
Ten wzór materiału jest zainspirowany rozmarynem. Zostało w głowie podglądanie natury po bionice na studiach. Ha, mogę dodać, iż byłam pierwszym rocznikiem na studiach, który miał bionikę jako przedmiot na drugim roku.
Zobaczymy co z tego wyjdzie...fingers crossed!
Miłego dnia.

P.S. 
Zapomniałam dodać, iż na zdjęciu widać kawałek mojej bratniej duszy. Nazywa się Millie i często towarzyszy mi przy pracy. Jest strasznie zainteresowana różnymi wstążkami, gumkami i ogólnie musi sprawdzić co się dzieje;)




 

Brak komentarzy: