18 lutego 2011

Moja przyjaciółka sowa:)




Przedstawiam Wam moją przyjaciółkę Sowę. Towarzyszy mi ona zawsze przy szyciu, pomaga przy fastrygowaniu i trzymaniu igieł pod kontrolą. Znalazłam kawałek polaru z Nathana przymałej bluzki, strasznie spodobał mi się kolor a takiego nigdzie nie można kupić na metry. Ogólnie sowa lubi dużo "fruwać" gdyż szyję w różnych miejscach:)

Trochę ostatnio się opuściliśmy w blogowaniu. Serdecznie chciałam podziękować Anuli za wyróżnienie, strasznie się ucieszyłam, zapraszam na jej stronę gdzie zobaczycie przecudne zwierzaki, niesamowite wykonanie, strasznie polecam, mnie urzekły niezmiernie. Oraz Anecie (mojej imienniczce:)) również za wyróżnienie i również godny polecenia blog.

Im więcej czytam blogów tym jest mi przyjemniej, że jest tyle mam na emigracji i w kraju, które tak dzielnie działają, wymyślają, projektują i szyją. Super bo mnie to pobudza do działania, czasami jest mi to potrzebne. Wtedy się zbieram i działam. Zaczełam robić katalog naszych stworów, musiałam je zebrać wszystkie razem, a raczej część razem gdyż jest ich mnóstwo:) no i ciągle miałyśmy pytania gdzie je można zobaczyć i wybrać...so is comming soon:) nasz nowy katalog w formie PDF! Jak na razie jest to jak malowanie obrazu, nie wiadomo jaki będzie efekt końcowy, mam nadzieję, iż zaskakujący i nienudzący;)

6 komentarzy:

NieTylkoMeble pisze...

Aneto, dziękuję za miłe słowa! Napiszę w tajemnicy: hUmorki-stworki zawsze do mnie mrugają, jestem zachwycona :DDDDD

Anonimowy pisze...

Bardzo fajne oczy jej zrobiłaś :)

Dana Solmilar pisze...

Śliczniutka! Kolorystycznie optymistyczna:)

Agnieszka Arnold pisze...

Igielnik nieziemsko urokliwy i jaki wesoły:)

Barbara pisze...

urocza sówka,aż żal patrzeć jaka ponabijana igłami ;-)

anamarko pisze...

sówka jest niesamowita! i kolory fajnie dobrane